pokercasinosports
pokercasinosports

Direct Bank Transfer: Min udbetaling mangler

Når du udbetaler med Direct Bank Transfer, bliver pengene normalt indsat på din bankkonto, 3-5 hverdage efter vi har godkendt din anmodning.

Modtager du ikke pengene inden for denne periode, skal du kontrollere, om dine bankoplysninger på din konto er korrekte og opdaterede.

Hvis de er det, skal du i en besked til os sende en scannet kopi eller et skærmbillede af dit bankkontoudtog, så vi kan igangsætte en undersøgelse hos vores betalingsbehandler.

Sørg for, at følgende oplysninger er synlige:

  • Alle transaktioner fra datoen for din udbetaling og frem til nu
  • De sidste fire cifre i dit bankkontonummer
  • Navnet på kontoindehaveren
  • Bankens postadresse (på udtog i papirform) eller bankens webadresse (på udtog fra netbank)

Brug dette link for at se mere om, hvordan du tager et skærmbillede.

Hvis hele dit kontonummer er vist på dit bankkontoudtog, skal du redigere billedet og sløre disse oplysninger, inden du sender det til os. Ellers kan vi ikke behandle dokumentet og bliver i stedet nødt til at slette det.

Hvis der ikke er gået fem hverdage, fra vi godkendte din udbetaling, kan vi ikke undersøge sagen.

Ansvarsfraskrivelse:
Vi leverer links til tredjepartshjemmesider og -produkter som en service til vores spillere, og The Stars Group hverken støtter eller tager ansvar for brugen af disse produkter og hjemmesider, som er uafhængige af The Stars Group. Vær opmærksom på, at nævnte oplysninger eller produkter bør bruges eller anbefales på egen risiko og efter eget skøn.

 
 

 

 

Var denne artikel nyttig?


Kan du ikke finde det, du leder efter?