Hvis du modtager en fejlmeddelelse eller oplever et problem, mens du bruger vores software, skal du kontakte os.
Ved at dele et fuldskærmsbillede af, hvad du ser, med vores kundeservice kan du hjælpe os med at identificere og løse problemet.
Det er bedst at sende os et ubeskåret billede, der viser hele din skærm.
Vælg en mulighed afhængigt af styresystemet på din enhed:
Vi anbefaler at bruge klippeværktøjet til skærmbilleder:
Du kan få mere at vide om klippeværktøjet på Microsofts hjemmeside.
Du kan finde illustrerede vejledninger her:
Hvordan tager jeg et skærmbillede?
Vejledningen i at tage et skærmbillede varierer afhængigt af din enhed og dit styresystem. De mest normale metoder er:
Eller
Når du har taget et skærmbillede, bør du se en animation som bekræftelse.
Hvis disse metoder ikke virker for dig, skal du i stedet følge brugsanvisningen til enheden. Den bør indeholde oplysninger om, hvordan du tager et skærmbillede. Ellers er der en vejledning på Take-A-Screenshot-hjemmesiden (findes ikke på alle sprog):
www.take-a-screenshot.org/android.html
Hvor finder jeg skærmbilledet?
Det mest populære sted at gemme skærmbilleder på Android-enheder er i mappen "Screenshots".
Åbn appen Galleri eller Filhåndtering, og kig efter mappen "Screenshots". På nogle enheder gemmer Google Foto skærmbilleder i mappen "Kamera".
Hvis du har problemer med at tage eller finde skærmbilleder, kan du gå til telefonproducentens supportside for at få hjælp:
http://support.google.com/android/answer/3094742
Du kan sende os skærmbilledet via chat i vores software eller på hjemmesiden. Tilføj eventuelle ekstra oplysninger, som kan hjælpe os med at fastslå det nøjagtige problem.
Ansvarsfraskrivelse:
Vi giver links til tredjepartshjemmesider og -produkter som en service til vores spillere. The Stars Group hverken støtter eller tager ansvar for brugen af disse produkter eller hjemmesider, som er uafhængige af The Stars Group. Vær opmærksom på, at nævnte oplysninger eller produkter bør bruges eller anbefales på egen risiko og efter eget skøn.