pokercasinosports
pokercasinosports

Rapportering af softwareproblemer, fejl eller fejlmeddelelser

Vi vil gerne have, at du hurtigst muligt bliver klar til at spille igen. Du kan hjælpe os med det ved at sende nedenstående oplysninger til vores kundeservice.

  • Et skærmbillede af fejlen eller problemet.
  • En kopi af logfilerne fra vores software.
  • En beskrivelse af problemet.

Se vejledningen herunder for at få hjælp til at tage et skærmbillede:

Sådan tager du et skærmbillede

Find det sted på skærmen, hvor problemet opstår. Følg så vejledningen afhængigt af styresystemet på din enhed:

Windows
  1. Tryk på Windows- og "Print Screen"-tasten på samme tid.
  2. Skærmen bliver kortvarigt nedtonet for at vise, at du har taget et skærmbillede.
  3. Dit skærmbillede gemmes automatisk i denne mappe: Billeder → Skærmbilleder

Du kan finde andre måder at tage skærmbilleder på og få mere at vide på WikiHow-sitet.

Mac
  • Tryk på "Command" + "Shift" + "3" på samme tid.
  • Billedet gemmes på dit skrivebord.

Du kan få vejledning i at tage et skærmbillede på Apples hjemmeside

Android

Følg denne vejledning på de fleste Android-enheder:

  • Hold både afbryder- og lydstyrke ned-knappen nede samtidig i et par sekunder.
  • Der er en kort animation, der viser, at du har taget skærmbilledet.

Du kan finde dine skærmbilleder ved at åbne appen "Fotos" og gå til:

  • Samling → Screenshots

Vejledningen kan variere alt efter enhed, men den bør minde om den vejledning, vi har givet dig ovenfor. Har du brug for mere hjælp, kan du kontakte producenten af din enhed.

Du kan også få mere at vide på Googles supportwebsite.

iOS

Vejledningen afhænger af, hvilken enhed og model du benytter. Du kan finde de bedste vejledninger på Apples hjemmeside:

Find logfiler

Logfilerne fra vores software registrerer handlinger i programmet. Vi kan gennemse dem for fejlmeddelelser eller indikatorer på, hvad der kan forårsage problemet.

Systemet overskriver logfilerne efter 48 timer, så send filerne hurtigst muligt til os.

Desktopsoftware (Windows eller Mac)

Start vores software. (Du behøver ikke logge på) I lobbyen vælger du:

Hjælp → Logfiler (skriv dit brugernavn og alle relevante oplysninger) → SEND LOGFILER.

Så sendes dine logfiler og din forklaring automatisk til os.

Sådan sender du logfiler sammen med andre vedhæftede filer

Du kan inkludere andre filer såsom skærmbilleder og sende dem sammen med dine logfiler: Det gør du ved at åbne lobbyen og vælge:

Hjælp → Logfiler → ZIP OG GEM

Gem filen på dit skrivebord. Standardplaceringen er mappen med indstillinger, så sørg for at gemme filen på skrivebordet.

Hvad hvis jeg ikke kan åbne softwaren?

Prøv at køre vores software i mindst 3-4 minutter, hvor du lader den forsøge at oprette forbindelse. Selv hvis der er en fejl, skal du lade programmet være åbent i et par minutter mere.

Herefter skal du følge vejledningen for dit styresystem:

Windows
  1. Tryk på Windows-tasten + R på samme tid.
  2. Indtast nedenstående tekst i feltet, eller kopiér og sæt den ind. Tryk på Enter:
    %USERPROFILE%\AppData\Local
  3. Find og åbn vores softwares mappe.
  4. Kig efter alle filer, der slutter på .log.0 eller .log.1.
  5. Træk filerne ud på skrivebordet, så du har nem adgang til dem.

Få trinvis vejledning i denne video:

Mac OS X
  1. Åbn Finder. I menulinjen øverst på skærmen trykker du på "Gå" og derefter på "Gå til mappe".
  2. Indtast nedenstående tekst i feltet, eller kopiér og sæt det ind, og tryk på Enter:
    ~/Library/Logs
  3. Find og åbn vores softwares mappe.
  4. Kig efter alle filer, der slutter på .log.0 eller .log.1.
  5. Træk filerne ud på skrivebordet, så du har nem adgang til dem.

Hvis du bruger vores mobilapp, skal du vælge muligheden nedenfor:

Mobilapp (Android eller iOS)
  1. Åbn appen på din mobilenhed, og log på. Hvis du ikke kan logge på, skal du følge trin 2 og ellers gå videre til trin 3.
  2. Luk loginvinduet ved at trykke på "X" øverst til højre.
  3. Tryk på kontoikonet for at åbne kontopanelet.
  4. Vælg "Hjælp" og derefter "Send logfiler til kundeservice".
  5. Indtast dit brugernavn og alle relevante oplysninger.
  6. Tryk på "SEND LOGFILER".

Så bliver filerne automatisk sendt til os.

Hvis du ikke kan åbne vores mobilapp, kan du ikke sende os dine logfiler. Du kan stadig sende et skærmbillede og andre oplysninger til os.

Hvordan sender jeg oplysningerne til jer?

Logfilerne bliver automatisk sendt til os, hvis du kan åbne vores software og vælge "SEND LOGFILER". Angiv dit brugernavn og alle relevante oplysninger.

Hvordan sender jeg logfiler, skærmbilleder eller andre oplysninger manuelt?

Vi tager imod komprimerede logfiler, dvs. en fil, der slutter på .zip. Hvis du ikke ved, hvordan du komprimerer filer, kan du få hjælp på Microsofts websted.

Når du har zippet logfilerne, sender du dem til os sammen med resten af oplysningerne. Det kan du gøre ved hjælp af chatfunktionen i vores software, mobilapp eller på hjemmesiden.

Ansvarsfraskrivelse:
Vi giver links til tredjepartshjemmesider og -produkter som en service til vores spillere. The Stars Group hverken støtter eller tager ansvar for brugen af disse produkter eller hjemmesider, som er uafhængige af The Stars Group. Vær opmærksom på, at nævnte oplysninger eller produkter bør bruges eller anbefales på egen risiko og efter eget skøn.

Var denne artikel nyttig?


Kan du ikke finde det, du leder efter?