Vi vil gerne have, at du hurtigst muligt bliver klar til at spille igen. Du kan hjælpe os med det ved at sende nedenstående oplysninger til vores kundeservice.
Se vejledningen herunder for at få hjælp til at tage et skærmbillede:
Find det sted på skærmen, hvor problemet opstår. Følg så vejledningen afhængigt af styresystemet på din enhed:
Du kan finde andre måder at tage skærmbilleder på og få mere at vide på WikiHow-sitet.
Du kan få vejledning i at tage et skærmbillede på Apples hjemmeside
Følg denne vejledning på de fleste Android-enheder:
Du kan finde dine skærmbilleder ved at åbne appen "Fotos" og gå til:
Vejledningen kan variere alt efter enhed, men den bør minde om den vejledning, vi har givet dig ovenfor. Har du brug for mere hjælp, kan du kontakte producenten af din enhed.
Du kan også få mere at vide på Googles supportwebsite.
Logfilerne fra vores software registrerer handlinger i programmet. Vi kan gennemse dem for fejlmeddelelser eller indikatorer på, hvad der kan forårsage problemet.
Systemet overskriver logfilerne efter 48 timer, så send filerne hurtigst muligt til os.
Start vores software. (Du behøver ikke logge på) I lobbyen vælger du:
Hjælp → Logfiler (skriv dit brugernavn og alle relevante oplysninger) → SEND LOGFILER.
Så sendes dine logfiler og din forklaring automatisk til os.
Sådan sender du logfiler sammen med andre vedhæftede filer
Du kan inkludere andre filer såsom skærmbilleder og sende dem sammen med dine logfiler: Det gør du ved at åbne lobbyen og vælge:
Hjælp → Logfiler → ZIP OG GEM
Gem filen på dit skrivebord. Standardplaceringen er mappen med indstillinger, så sørg for at gemme filen på skrivebordet.
Hvad hvis jeg ikke kan åbne softwaren?
Prøv at køre vores software i mindst 3-4 minutter, hvor du lader den forsøge at oprette forbindelse. Selv hvis der er en fejl, skal du lade programmet være åbent i et par minutter mere.
Herefter skal du følge vejledningen for dit styresystem:
Få trinvis vejledning i denne video:
Hvis du bruger vores mobilapp, skal du vælge muligheden nedenfor:
Så bliver filerne automatisk sendt til os.
Hvis du ikke kan åbne vores mobilapp, kan du ikke sende os dine logfiler. Du kan stadig sende et skærmbillede og andre oplysninger til os.
Logfilerne bliver automatisk sendt til os, hvis du kan åbne vores software og vælge "SEND LOGFILER". Angiv dit brugernavn og alle relevante oplysninger.
Hvordan sender jeg logfiler, skærmbilleder eller andre oplysninger manuelt?
Vi tager imod komprimerede logfiler, dvs. en fil, der slutter på .zip. Hvis du ikke ved, hvordan du komprimerer filer, kan du få hjælp på Microsofts websted.
Når du har zippet logfilerne, sender du dem til os sammen med resten af oplysningerne. Det kan du gøre ved hjælp af chatfunktionen i vores software, mobilapp eller på hjemmesiden.
Ansvarsfraskrivelse:
Vi giver links til tredjepartshjemmesider og -produkter som en service til vores spillere. The Stars Group hverken støtter eller tager ansvar for brugen af disse produkter eller hjemmesider, som er uafhængige af The Stars Group. Vær opmærksom på, at nævnte oplysninger eller produkter bør bruges eller anbefales på egen risiko og efter eget skøn.