Data fra din computer passerer gennem forskellige netværksenheder, før de når vores servere.
Vi omtaler hver enhed, som dine data passerer igennem, som et hop. Data går formentligt tabt under de første hop, dvs. din router eller udstyr fra din internetudbyder.
Du kan prøve følgende for at løse problemet.
Hvis du bruger en trådløs forbindelse og stadig har problemer, anbefaler vi at gøre følgende:
Hvis du bruger en hjemmeside til at teste forbindelseshastigheden efter hvert trin, kan det være med til at lokalisere problemet. Populære sider til hastighedstest:
Hvis der stadig ikke er en forbedring, skal du kontakte din internetudbyder for at få dem til at tjekke din forbindelse.
Ansvarsfraskrivelse:
Vi giver links til tredjepartshjemmesider og -produkter som en service til vores spillere. The Stars Group hverken støtter eller tager ansvar for brugen af disse produkter eller hjemmesider, som er uafhængige af The Stars Group. Vær opmærksom på, at nævnte oplysninger eller produkter bør bruges eller anbefales på egen risiko og efter eget skøn.