pokercasinosports

Afbrudt forbindelse, tips og routerproblemer

Data fra din computer passerer gennem forskellige netværksenheder, før de når vores servere.

Vi omtaler hver enhed, som dine data passerer igennem, som et hop. Data går formentligt tabt under de første hop, dvs. din router eller udstyr fra din internetudbyder.

Du kan prøve følgende for at løse problemet.

Råd og wi-fi-forbindelser

  • Begræns brugen af andre internetapplikationer, mens du spiller i vores software. Ting som instant messenger, fildelingsprogrammer, surfing, streaming af lyd eller video og Windows-opdateringer kan påvirke ydeevnen.
  • Tjek, at dit netværksudstyr har fået de seneste opdateringer installeret. Få flere oplysninger i enhedens manual eller på producentens hjemmeside.

Hvis du bruger en trådløs forbindelse og stadig har problemer, anbefaler vi at gøre følgende:

  • Kontrollér, at alle netværkskabler sidder i. Hvis din router har en antenne, så sørg for, at den peger lodret opad.
  • Genstart din router.
  • Prøv at flytte din router, så vægge, skabe og andre enheder ikke blokerer dit signal.
  • Skift kanal på dit wi-fi-netværk. Instrukserne afhænger af din routermodel. Få flere oplysninger i manualen eller på producentens hjemmeside.

Hvis du bruger en hjemmeside til at teste forbindelseshastigheden efter hvert trin, kan det være med til at lokalisere problemet. Populære sider til hastighedstest:

Hvis der stadig ikke er en forbedring, skal du kontakte din internetudbyder for at få dem til at tjekke din forbindelse.

Ansvarsfraskrivelse:
Vi giver links til tredjepartshjemmesider og -produkter som en service til vores spillere. The Stars Group hverken støtter eller tager ansvar for brugen af disse produkter eller hjemmesider, som er uafhængige af The Stars Group. Vær opmærksom på, at nævnte oplysninger eller produkter bør bruges eller anbefales på egen risiko og efter eget skøn.

Var denne artikel nyttig?


Kan du ikke finde det, du leder efter?