pokercasinosports

Hjælp ved afbrydelse af software og app

Hvis du oplever problemer, når du bruger vores software eller app, får du her nogle mulige metoder til at løse dem.

Trin 1: Basal problemløsning

  1. Log ud af vores app, eller luk vores desktopsoftware, og sluk din enhed.
  2. Genstart alt netværksudstyr, som du bruger til at oprette forbindelse.
  3. Tænd din enhed igen, åbn vores software igen, og log på igen.

Hvis problemet ikke er løst, skal du følge instrukserne herunder, alt efter hvilken mulighed der gælder for dig.

Afbrudt forbindelse ved brug af wi-fi- eller kablet forbindelse til bredbånd i hjemmet
  1. Luk alle andre programmer, som bruger internet. For eksempel påvirker streamingtjenester og download af filer dit internets båndbredde.
  2. Kontrollér, at din router/dit modem har den seneste firmware. Kontakt producenten af din enhed for at opgradere din firmware.
  3. Konfigurer din router. Visse Super-G- eller Super-G Turbo-routere (såsom DLink DI-624+) har problemer med at køre i Turbo-tilstand. Du kan få hjælp til at konfigurere din router i manualen eller ved at kontakte forhandleren.
Afbrudt forbindelse ved brug af mobilapp
  1. Frigør noget hukommelse på din enhed ved at lukke apps, som kører i baggrunden.
  2. Brug kun én type forbindelse – enten wi-fi eller mobildata. Oprettelse af forbindelse kan blive forsinket, mens der skiftes imellem de to. Hvis du for eksempel bevæger dig omkring i hjemmet, kan din enhed skifte fra wi-fi til mobildata, afhængigt af hvilket signal der er kraftigst. Vores servere kan fortolke skiftet som afbrudt forbindelse. Det kan du undgå ved at slå enten wi-fi eller mobildata på din enhed fra for at tvinge den til kun at bruge én forbindelse. Vi anbefaler at bruge wi-fi.

Trin 2: Geninstaller vores software eller app

Hvis instrukserne herover ikke løser problemerne med forbindelsen, anbefaler vi som næste skridt at geninstallere vores software. Du kan finde instrukser i at gøre det her.

Trin 3: Send os dine oplysninger og logfiler

Hvis du stadig har problemer med forbindelsen efter at have geninstalleret vores software, skal du sende os nogle oplysninger om dit system og din forbindelse. Afhængigt af den enhed du bruger, skal du vælge mulighederne herunder for at se, hvilke oplysninger vi skal bruge:

Oplysninger fra desktop (Windows og Mac)
  • Styresystem (f.eks. Windows 10 eller macOS 10.14)
  • Computerprocessor (f.eks. Pentium 4, 2,4 GHz, G3, G4 eller Intel Core2Duo 2,4 GHz)
  • System-RAM (f.eks. 512 MB, 1 GB eller 2 GB)
  • Forbindelsestype (f.eks. kabel, DSL eller satellit)
  • ISP (internetudbyder)
  • Router/modem (f.eks. D-Link DI-624 eller Linksys WRTG54GS)
  • Logfiler
Oplysninger om din mobilenhed
  • Enhedens mærke og model (f.eks. Samsung Galaxy S10 eller Apple iPhone X)
  • Softwareversion (f.eks. iOS 13.1 eller Android 11)
  • Forbindelsestype: Wi-fi og/eller mobilnetværk og udbyderen af tjenesten/tjenesterne.
  • Logfiler fra vores app.

Sådan sender du logfiler

Send filerne hurtigst muligt til os, da de bliver overskrevet efter 48 timer af vores software.

Desktop

Åbn vores software (du behøver ikke logge på). I lobbyen vælger du:

Hjælp → Logfiler (skriv dit brugernavn og andre relevante oplysninger) → SEND LOGFILER.

Så sendes dine logfiler og din forklaring automatisk til os.

Mobil

Gå til: Konto → Hjælp → Send logfiler til kundeservice. Indtast alle yderligere oplysninger, og tryk derefter på "SEND LOGFILER".

Hvis du bruger dit bredbånd derhjemme, kan du prøve en anden internetforbindelse, hvis en er tilgængelig. Prøv f.eks. at bruge en smartphone som et hotspot i mellemtiden. Data kan koste penge. Undersøg det hos din udbyder for at få mere at vide.

Når vi har modtaget informationen og gennemgået filerne, kan vi hjælp dig.

Ansvarsfraskrivelse:
Vi giver links til tredjepartshjemmesider og -produkter som en service til vores spillere. The Stars Group hverken støtter eller tager ansvar for brugen af disse produkter eller hjemmesider, som er uafhængige af The Stars Group. Vær opmærksom på, at nævnte oplysninger eller produkter bør bruges eller anbefales på egen risiko og efter eget skøn.

Var denne artikel nyttig?


Kan du ikke finde det, du leder efter?