Logfilerne fra vores software registrerer handlinger i programmet.
Hvis du har problemer med vores software eller din konto, skal du sende os logfilerne. Vi kan derefter gennemse dem for fejlmeddelelser eller indikatorer på, hvad der kan forårsage problemet.
Logfilerne bliver overskrevet efter 48 timer, så send os filerne hurtigst muligt.
Åbn vores software (du behøver ikke logge på). I lobbyen vælger du:
Hjælp → Logfiler (skriv dit brugernavn og andre relevante oplysninger) → SEND LOGFILER.
Så sendes dine logfiler og din forklaring automatisk til os.
Sådan sender du logfiler sammen med andre vedhæftede filer
Hvis du ønsker at inkludere andre filer (såsom skærmbilleder) og sende dem sammen med dine logfiler, kan du gøre det manuelt. Åbn lobbyen, og vælg:
Hjælp → Logfiler → ZIP OG GEM
Gem filen på dit skrivebord (du skal måske navigere til det, da standardmappen er sat til mappen med indstillinger). Du kan sende os logfilerne via vores software eller hjemmeside.
Hvad hvis jeg ikke kan åbne softwaren?
Prøv at køre vores software i mindst 3-4 minutter, hvor du lader den forsøge at oprette forbindelse. Selv hvis der er en fejl, skal du lade programmet være åbent i et par minutter mere.
Herefter skal du følge vejledningen for dit styresystem:
Send os logfilerne via vores software eller hjemmeside. Angiv dit brugernavn og alle relevante oplysninger.
Få trinvis vejledning i denne video:
Send os logfilerne via vores software eller hjemmeside. Angiv dit brugernavn og alle relevante oplysninger.
Hvis du bruger vores mobilapp, skal du vælge muligheden nedenfor:
Så bliver filerne automatisk sendt til os.
Når vi har modtaget og gennemgået filerne, kan vi give dig den rette hjælp.