pokercasinosports
pokercasinosports

Sådan sender du logfilerne fra vores software til os

Logfilerne fra vores software registrerer handlinger i programmet.

Hvis du har problemer med vores software eller din konto, skal du sende os logfilerne. Vi kan derefter gennemse dem for fejlmeddelelser eller indikatorer på, hvad der kan forårsage problemet.

Logfilerne bliver overskrevet efter 48 timer, så send os filerne hurtigst muligt.

Desktopsoftware (Windows eller Mac)

Åbn vores software (du behøver ikke logge på). I lobbyen vælger du:

Hjælp → Logfiler (skriv dit brugernavn og andre relevante oplysninger) → SEND LOGFILER.

Så sendes dine logfiler og din forklaring automatisk til os.

Sådan sender du logfiler sammen med andre vedhæftede filer

Hvis du ønsker at inkludere andre filer (såsom skærmbilleder) og sende dem sammen med dine logfiler, kan du gøre det manuelt. Åbn lobbyen, og vælg:

Hjælp → Logfiler → ZIP OG GEM

Gem filen på dit skrivebord (du skal måske navigere til det, da standardmappen er sat til mappen med indstillinger). Du kan sende os logfilerne via vores software eller hjemmeside.

Hvad hvis jeg ikke kan åbne softwaren?

Prøv at køre vores software i mindst 3-4 minutter, hvor du lader den forsøge at oprette forbindelse. Selv hvis der er en fejl, skal du lade programmet være åbent i et par minutter mere.

Herefter skal du følge vejledningen for dit styresystem:

Windows
  1. Tryk på Windows-tasten + "R" (på samme tid).
  2. Indtast nedenstående tekst i feltet, eller kopiér og sæt det ind, og tryk på Enter:
    %USERPROFILE%\AppData\Local
  3. Find og åbn vores softwares mappe.
  4. Kig efter alle filer, der slutter på .log.0 eller .log.1.
  5. Træk filerne ud på skrivebordet, så du har nem adgang til dem.

Send os logfilerne via vores software eller hjemmeside. Angiv dit brugernavn og alle relevante oplysninger.

Få trinvis vejledning i denne video:

Mac OS X
  1. Åbn Finder, og tryk på "Gå" og derefter "Gå til mappe" i menuen øverst.
  2. Indtast nedenstående tekst i feltet, eller kopiér og sæt det ind, og tryk på Enter:
    ~/Library/Logs
  3. Find og åbn vores softwares mappe.
  4. Kig efter alle filer, der slutter på .log.0 eller .log.1.
  5. Træk filerne ud på skrivebordet, så du har nem adgang til dem.

Send os logfilerne via vores software eller hjemmeside. Angiv dit brugernavn og alle relevante oplysninger.

Hvis du bruger vores mobilapp, skal du vælge muligheden nedenfor:

Mobilapp (Android eller iOS)
  1. Åbn appen på din mobilenhed, og log på. Hvis du ikke kan logge på, skal du følge trin 2 og ellers gå videre til trin 3.
  2. Luk loginvinduet ved at trykke på "X" øverst til højre.
  3. Tryk på "Konto" for at åbne kontopanelet.
  4. Vælg "Hjælp" og derefter "Send logfiler til kundeservice".
  5. Indtast dit brugernavn og alle relevante oplysninger.
  6. Tryk på "SEND LOGFILER".

Så bliver filerne automatisk sendt til os.

Når vi har modtaget og gennemgået filerne, kan vi give dig den rette hjælp.

Var denne artikel nyttig?


Kan du ikke finde det, du leder efter?