pokercasinosports

Pinkode på konto: Vejledning i at anmode om, aktivere, ændre, genoprette og deaktivere pinkode

En pinkode er en sekscifret kode, der udstedes til dig. Den er en ekstra sikkerhedsfunktion som tillæg til dit password. Pinkoden er med til at mindske risikoen for keyloggers, phishing og uautoriseret adgang til din konto.

Når pinkoden er aktiveret på din konto, skal du indtaste den på et tastatur på skærmen, hver gang du logger på. Ved hvert login skifter tallene position, så keyloggers ikke kan registrere, hvilke knapper du vælger.

Hvis du vil øge sikkerheden endnu mere på din konto, foreslår vi, at du bruger en RSA Security Token (hvis den er tilgængelig i dit land). Du kan læse mere om denne funktion her.

Hvordan anmoder jeg om en pinkode?

Log på din konto, og følg nedenstående vejledning (afhængigt af din enhed):

  • Hjemmeside: Konto → Indstillinger → Pinkode → Anmod om pinkode
  • Desktop: Indstillinger → Kontooplysninger → Pinkode → Anmod om pinkode
  • Mobilapp: Konto → Login og sikkerhed → Pinkode → Anmod om pinkode

På hjemmesiden kan du selv vælge din foretrukne pinkode (hvis det er muligt i dit land).

Vi sender en meddelelse med pinkoden til din registrerede e-mailadresse. Når du får din pinkode, skal du aktivere den.

Hvordan aktiverer jeg min pinkode?

Log på din konto, og følg nedenstående vejledning (afhængigt af din enhed):

  • Hjemmeside: Konto → Indstillinger → Pinkode → Aktivér pinkode
  • Desktop: Indstillinger → Kontooplysninger → Pinkode → Aktivér pinkode
  • Mobilapp: Konto → Login og sikkerhed → Pinkode → Aktivér pinkode

Når din pinkode er aktiveret, får du en meddelelse med bekræftelse.

Hvordan skifter jeg pinkode?

Log på din konto, og følg nedenstående vejledning (afhængigt af din enhed):

  • Hjemmeside: Konto → Indstillinger → Pinkode → Skift pinkode
  • Desktop: Indstillinger → Kontooplysninger → Pinkode → Skift pinkode
  • Mobilapp: Konto → Login og sikkerhed → Pinkode → Skift pinkode

Hvordan genopretter jeg min pinkode?

Hvis du har glemt din pinkode, kan du genoprette den ved hjælp af vores "Glemt pinkodetjeneste". Sådan gør du:

  1. Start vores software.
  2. Indtast dit brugernavn og password.
  3. Vælg "Log ind".
  4. Vælg "Glemt pinkodetjeneste".

Vi sender din pinkode til den e-mailadresse, der er tilknyttet din konto.

Tjek din mappe med uønsket post, hvis du ikke modtager meddelelsen efter at have fulgt vejledningen herover. Hvis du vil undgå dette, kan du prøve at justere filterindstillingerne for din e-mailkonto eller sætte os på din kontaktliste.

Hvis du har bekræftet dit mobiltelefonnummer på din konto, sender vi din pinkode til dig via SMS.

Hvis du ikke kan nulstille din pinkode, skal du besvare nogle få spørgsmål, som kun kontoindehaveren kan besvare:

  • Hvad er din registrerede fødselsdato?
  • Hvad er dit registrerede telefonnummer?
  • Hvilken indbetalings-/udbetalingsmetode har du tidligere brugt på din konto?
  • Giv os eventuelle andre oplysninger, som kan hjælpe os med at bekræfte ejerskabet. For eksempel tidligere registreret post-/e-mailadresse, nuværende saldo (cirka), tidspunkt for sidste login, billedet på din konto.

Hvis du ikke kan besvare disse spørgsmål, skal du sende os et tydeligt digitalt billede af dit ID (pas, kørekort eller nationalt ID-kort). Du kan uploade det via kontaktformularen på vores hjemmeside.

Hvordan deaktiverer jeg min pinkode?

Vi anbefaler, at du har aktiveret pinkoden, men hvis du vil fjerne den, skal du logge på din konto og følge vejledningen nedenfor (afhængigt af din enhed):

  • Hjemmeside: Konto → Indstillinger → Pinkode → Deaktiver pinkode
  • Desktop: Indstillinger → Kontooplysninger → Pinkode → Deaktiver pinkode
  • Mobilapp: Konto → Login og sikkerhed → Pinkode → Deaktiver pinkode

Når din pinkode er deaktiveret, får du en meddelelse med bekræftelse.

Var denne artikel nyttig?


Kan du ikke finde det, du leder efter?