pokercasinosports

Vejledning i SMS-login – bekræft, opdater og fjern dit mobilnummer

Vi kan sende tekstbeskeder (SMS) til spillere i mere end 50 lande.

Vores tekstbeskeder kan være om:

  • Markedsføring
    • Særlige tilbud såsom eksklusive bonusser og freerolls til spillere, der har bekræftet deres mobiltelefonnummer.
  • Kontosikkerhed
    • Hvis du glemmer din pinkode eller mister adgang til din RSA Security Token, sender vi en kode til din mobiltelefon. Du kan også tilmelde dig "SMS-bekræftelse". Hvis der er usædvanlig aktivitet på din konto, forhindrer det overførsler af penge til og fra din konto.

Du skal først angive og bekræfte dit mobilnummer for at modtage SMS'er fra os. Log på din konto, og følg nedenstående vejledning (afhængigt af din enhed):

Hvis du har brug for at opdatere eller fjerne dit mobilnummer, kan du også gøre det fra samme menu.

Sådan tilmelder du dig og bekræfter dit mobilnummer

  • Hjemmeside: Stars-kontooplysninger → Telefon → Bekræft SMS
  • Desktop: Indstillinger → Kontooplysninger → Telefon → Bekræft SMS
  • Mobilapp: Konto → Personlige oplysninger → Telefonnummer → Bekræft SMS

Indtast dit mobilnummer, og tryk på "Gem".

Vi sender dig en SMS med en kode. Indtast denne kode i skærmbilledet Bekræftelseskode, og tryk på "Bekræft".

Sådan opdaterer du dit mobilnummer

  • Hjemmeside: Stars-kontooplysninger → Telefon
  • Desktop: Indstillinger→ Kontooplysninger→ Telefon
  • Mobilapp: Konto → Personlige oplysninger → Telefonnummer → Skift

Opdater dit tidligere bekræftede telefonnummer, og tryk på "Anvend".

Sådan afmelder du dig SMS'er

  • Hjemmeside: Stars-kontooplysninger → Telefon
  • Desktop: Indstillinger→ Kontooplysninger→ Telefon
  • Mobilapp: Konto → Personlige oplysninger → Telefonnummer

Fjern så dit mobilnummer, og tryk på "Anvend".

Hvordan virker login med SMS-bekræftelse?

Hvis du har aktiveret SMS-bekræftelse, og vi opdager mistænkelig aktivitet på din konto, giver vi dig besked i en SMS og suspenderer dine pengeoverførsler. Du kan stadig deltage i turneringer, som du allerede er tilmeldt. Men du kan ikke ind- eller udbetale, overføre penge, melde dig til turneringer eller spille cash games. Desuden kan du ikke ændre loginindstillinger eller andre følsomme kontooplysninger.

Vi fjerner restriktionerne, når du har indtastet den kode, som sendes til dig i en SMS.

Det er kun muligt at registrere ét telefonnummer til én konto ad gangen uanset licens.

Du kan læse mere om denne og vores andre sikkerhedsfunktioner her.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke får koden?
  1. Indtast dit nummer uden + eller 0'er foran.
  2. Vælg land og landekode på rullelisten.
  3. Fjern din signatur fra slutningen af dine tekstbeskeder.
  4. Kontakt dit mobilselskab for at se, om der er begrænsninger.
  5. Hvis du har flyttet dit telefonnummer fra én udbyder til en anden, skal du registrere og bekræfte et andet nummer.
    Du kan registrere dit telefonnummer ved at gå til:
    • Indstillinger→ Kontooplysninger→ Telefon

Hvis du stadig ikke kan bekræfte dit telefonnummer ved hjælp af disse tips, skal du kontakte os og angive følgende:

  1. Mobilselskab
  2. Er dit nummer et forudbetalt SIM-kort?
  3. Er dit telefonnummer blevet overført fra et andet selskab?
  4. Hvor mange cifre bør et telefonnummer have i dit land?

Var denne artikel nyttig?


Kan du ikke finde det, du leder efter?