pokercasinosports
pokercasinosports

Jeg har glemt mit password

Sådan nulstiller du dit password:

Desktopsoftware

Åbn vores software, og gå til:

Log ind → Glemt adgangskode?

Du kan se en instruktionsvideo med trinvis vejledning (kun på engelsk) ved at trykke på playknappen.

Mobilapp

Åbn vores app, og tryk på "Glemt adgangskode?".

Du kan se en instruktionsvideo med trinvis vejledning (kun på engelsk) ved at trykke på playknappen.

Hjemmeside

Åbn vores hjemmeside, og vælg "Glemt password/brugernavn?" under "Log ind". Dernæst skal du indtaste dit brugernavn eller din registrerede e-mailadresse og sende din anmodning. Så får du en automatisk e-mail med yderligere instrukser.

Hvis du ikke får en e-mail fra os i løbet af få minutter eller har andre spørgsmål, skal du vælge "Glemt password/brugernavn?" igen og så "Kontakt os" for at åbne vores kontaktformular.

Når formularen er åbnet, skal du gøre følgende:

  1. Indtast din e-mailadresse.
  2. Udfyld emnefeltet, og angiv mindst tre af de ønskede oplysninger.
  3. Herefter skal du vælge "Send".

Af hensyn til vores spils integritet og beskyttelse af spillernes konti kan du ikke oprette en ny konto, hvis du har glemt dit password.

Hvordan skifter jeg password?

Du kan skifte password ved hjælp af vejledningen herunder, afhængigt af hvilken platform du bruger:

Hjemmeside

Hvis du er i vores hjælpcenter på hjemmesiden, skal du gå til:

Password

Desktopsoftware

Log på, og vælg:

Indstillinger → Kontooplysninger → Password

Her indtaster du dit nuværende password, og så indtaster du dit nye password og bekræfter det. Vælg "Anvend" for at gemme ændringen.

Mobilapp

Gå til:

Kontoikonet → Login og sikkerhed → Skift password

Her indtaster du dit nuværende password, og så indtaster du dit nye password og bekræfter det. Vælg "Anvend" for at gemme ændringen.


Jeg har ikke fået et link til nulstilling af password

Hvis du ikke har modtaget linket til nulstilling af password på din registrerede e-mailadresse, skal du tjekke din mappe med uønsket post eller spam. Er vores e-mail havnet i en af disse mapper, kan du undgå det fremover ved at justere filterindstillingerne på din e-mailkonto eller føje den e-mailadresse, som vores e-mails kommer fra, til din adressebog eller kontaktliste.

Hvis du ikke kan finde e-mailen i nogen af dine mapper, kan du prøve at bruge en anden e-mailadresse, f.eks. Gmail eller Yahoo.

Du kan ændre din e-mailadresse ved hjælp af vejledningen herunder, afhængigt af hvilken platform du bruger:

Hjemmeside

Log på, vælg "Konto" og derefter:

E-mail

Desktopsoftware

Åbn vores software, log på, og fra lobbyen går du så til:

Indstillinger → Kontooplysninger → E-mail

Mobilapp

Du kan ændre din e-mailadresse i vores mobilapp ved at gå til:

Konto → Personlige oplysninger → E-mailadresse

Var denne artikel nyttig?


Kan du ikke finde det, du leder efter?