pokercasinosports
pokercasinosports

Know Your Customer-bekræftelse

Hvorfor skal jeg bekræfte min konto?

Alle vores spillere skal bekræfte deres alder, identitet og adresse ved at sende os dokumentation. Det skyldes vores licensmæssige og juridiske forpligtelser.

Denne bekræftelsesproces kaldes for "Know Your Customer" (KYC). Det kan ske når som helst, ikke kun når du opretter din konto eller indbetaler første gang.

KYC-bekræftelsen hjælper os med at beskytte vores spillere og skabe et sikkert sted at være. Vi skal sørge for, at:

  • Sårbare spillere såsom mindreårige ikke har adgang til vores tjenester.

  • Hver enkelt spiller har én konto.

  • Vi reducerer risikoen for svindel eller spillere med flere konti.

  • En ægte person med en aktiv e-mailadresse oprettede kontoen.

  • Vi kan kontakte vores spillere, hvis det er nødvendigt.

Ligesom man på et rigtigt casino ville bede dig om at bekræfte din identitet, skal vi også sikre os, at vores spillere er dem, de udgiver sig for at være.

Vi bruger elektronisk kontrol til at bekræfte spillernes identitet og alder, men vi kan ikke bekræfte alle vores spillere elektronisk. I nogle tilfælde er det nødvendigt, at vi ser din dokumentation med henblik på KYC.

Hvilke dokumenter skal jeg sende?

Vi godtager muligvis forskellig dokumentation afhængigt af det land eller den licens, hvor du er registreret.

Bevis på identitet (ID)

Vi godtager følgende:

  • Pas
  • Kørekort
  • Nationalt ID-kort

Hvis du ikke kan sende nogen af ovenstående, godtager vi også:

  • Militært ID-kort
Bevis på adresse

Send os en af følgende:

  • Forbrugsregning såsom varme-, vand-, el-, internet-, fastnettelefon- eller TV-regning, der ikke er ældre end seks måneder. Vi godtager ikke forsikringsdokumenter.
  • Kørekort
  • Kontoudtog – højst tre måneder gammelt.
    Vi godtager ikke kontoudtog fra onlinebanker som gyldigt bevis på adresse. Det omfatter banker såsom Revolut, Monese, Monzo, Atom, N26, Pockit Ltd osv.
  • Kreditkortudtog – højst tre måneder gammelt.
  • Huslejekontrakt med dato og underskrift.
  • Ansættelsesbevis.
  • Årsopgørelse eller brev fra det offentlige.
  • Indbo- eller bilforsikring – højst 12 måneder gammel.
  • Ungarsk adressekort for spillere, der bor i Ungarn.
  • Følgende lande accepterer propiska:
    • Belarus
    • Ukraine
    • Usbekistan
    • Armenien

Har du ikke nogen af disse dokumenter, skal du sende os et dokument fra listen herunder:

  • Finansielt dokument. Eksempelvis en remburs, transferabel remburs eller investeringsaftale.
  • Brev fra lokale myndigheder
  • Brev fra offentlig styrelse
  • Brev om understøttelse
Bank- eller kreditkortdokumenter

Det er vigtigt for os at beskytte dine data. Vi følger reglerne i PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard).

Inden du sender din dokumentation, skal du sikre følgende:

  • Kun de første seks og sidste fire cifre af dit kortnummer er synlige. De andre cifre skal sløres, tildækkes eller på anden måde gøres ulæselige. Eksempel: 444444******4444.
  • Du må ikke indsende en kopi af bagsiden på dit kredit- eller debetkort.
  • Hvis du får bankkontoudtog online, skal du sørge for følgende:
    • Send et skærmbillede af kontoudtoget med dit fulde navn, dine kontooplysninger og en dato, der ikke er ældre end tre måneder.
    • Dit kortnummer er beskyttet som tidligere nævnt.
    • Skærmbilledet skal vise hele skærmen fra din enhed inkl. URL-adressen.
  • Hvis nummeret på dit kredit- eller debetkort ikke fremgår af dit bankkontoudtog, skal du sende os et udvalg af de seneste transaktioner til din brugerkonto.
Hvad ser I efter, når jeg sender min KYC-dokumentation ind?

Ved ID skal vi kunne se følgende:

  • Dit fulde navn
  • Fødselsdato
  • Udstedelses- eller udløbsdato
  • Hele dokumentet
  • Din underskrift

Ved bevis på adresse skal vi kunne se:

  • Dit fulde navn
  • Din nuværende adresse
  • Udstedelsesdato – højst tre måneder gammel.
Her er nogle eksempler på dokumentation, vi godtager:
ID

Ansigterne på billederne er slørede af hensyn til databeskyttelse. Billederne er blot eksempler. Sørg for, at dit ansigt tydeligt kan ses på dine kopier.

Eksempel på ID for FREksempel 1 på ID for FR

Eksempel på IT for IDEksempel 1 på ID for IT

Eksempel på UA for IDEksempel 1 på ID for UA

Kørekort

Ansigterne på billederne er slørede af hensyn til databeskyttelse. Billederne er blot eksempler. Sørg for, at dit ansigt tydeligt kan ses på dine kopier.

Eksempel på kørekort for FREksempel 1 på kørekort for FR

Eksempel på kørekort for ROEksempel på kørekort for RO

Eksempel på kørekort for UAEksempel 1 på kørekort for UA

Pas

Ansigterne på billederne er slørede af hensyn til databeskyttelse. Billederne er blot eksempler. Sørg for, at dit ansigt tydeligt kan ses på dine kopier.


Eksempel på pas for UAEksempel på pas for CA

Her er nogle eksempler på dokumentation, vi ikke godtager:

Afhængigt af land eller licens godtager vi muligvis ikke visse dokumenter.

Bevis på identitet (ID)

Vi godtager ikke følgende:

  • Opholdstilladelse
  • Midlertidigt kørekort
  • Fødselsattest
  • Canadisk sundhedskort
Se andre dokumenter, vi ikke godtager i dit land eller under din licens
Belgien
    • Kørekort
Tjekkiet
    • Militært ID
Tyskland
    • Kørekort
Spanien
    • Asylansøgerkort
    • Kørekort – hvis du allerede har registreret nationalitet eller land på din konto.
Frankrig
    • Militært ID
    • Arbejdstilladelse
Grækenland
    • Kørekort
    • Opholdskort
Indien
    • Militært ID
    • PAN-kort for mindreårige
Ontario
    • Socialforsikringskort
Rumænien
    • Håndskrevet midlertidigt ID
Sverige
    • ID uden personnummer

Bevis på adresse

Vi godtager ikke følgende:

  • Lønsedler
  • Mobilregninger
  • Fakturaer
  • Lægeaftaler eller lægeerklæringer.
  • Abonnement på magasiner.
  • Kontoudtog fra onlinebanker. Det omfatter banker såsom Revolut, Monese, Monzo, Atom, N26, Pockit Ltd osv.
Se andre dokumenter, vi ikke godtager i dit land eller under din licens
Spanien
    • HU-adressekort.
    • Bagsiden af tysk ID.
    • RU-pas – Propiska
Frankrig
    • Bagsiden af ID
    • RIB eller bankkontoudtog
    • Dokumentation fra pengeinstitut
    • Ejendomsskat
Grækenland
    • Kørekort
Sverige
    • Forbrugsregning såsom varme-, vand-, el-, internet-, fastnettelefon- eller TV-regning
    • Bankkontoudtog
    • Korrespondance fra statslige eller lokale myndigheder
    • Forsikringsdokumentation – gyldig inden for de seneste tre måneder
    • Dokumentation fra pengeinstitut
    • Lønseddel eller ansættelsesbevis
    • Faktura for lejekontrakt
    • Lægeaftaler
    • Abonnement på magasiner
    • Mobilregninger
Storbritannien
    • Optagelse på universitet
    • Midlertidigt kørekort
Vi godtager ikke dokumentation med følgende billedkvalitet
Sløret
    • Teksten skal være tydelig, og billederne skal have en høj opløsning.

Sløret ID for IT

Fotokopier
    • Vi godtager ikke billeder af fotokopier.

eksempel på fotokopi

Beskåret
    • Dokumentets fire hjørner skal kunne ses, herunder maskinlæsbart område eller unikt dokumentnummer.

Eksempel på beskåret pas

Ulæselige eller skjulte oplysninger
    • Alle essentielle oplysninger på dokumentet skal være synlige, herunder din fødselsdato og det unikke dokumentnummer.

eksempel på skjulte oplysninger

Hvilke dokumentformater kan jeg sende?

Du kan sende din dokumentation i følgende formater:

  • Scannede kopier
  • Digitale billeder af det originale dokument, hvis billedet er tydeligt.
  • Skærmbilleder som nævnt ovenfor.
  • Fotografier eller billeder skal være læselige og tydelige.
  • Billederne skal være i farver.
  • .pdf
  • .doc
  • .bmp
  • .png
  • .jpg
Hvorfor har I bedt mig om at sende mere dokumentation?

Baseret på din aktivitet kan vi være nødt til at bede om yderligere dokumentation. Det kan være for at overholde lovmæssige krav eller til yderligere bekræftelse. Det er med til at sikre, at du trygt kan bruge vores site.

Ikke alle spillere skal sende yderligere dokumentation, men hvis du skal, beder vi dig om den nødvendige dokumentation. I nogle tilfælde kan det påvirke din mulighed for at spille.

Sørg for, at den e-mailadresse, du har registreret, er korrekt, så vi hurtigt kan kontakte dig.

Hvad er formuekilde?

Formuekilden beskriver, hvordan en spiller eller dennes familie har erhvervet sin samlede formue.

For eksempel bliver vi nødt til at se på de aktiviteter, der frembringer eller bidrager til spillerens økonomiske akkumulering og andre aktiver.

Eksempler på formuekilder:

  • Arv
  • Investeringer
  • Ejerskab af en virksomhed
  • Arbejde
Hvorfor er formuekilden vigtig?

Kontrollen hjælper os med at forhindre hvidvask af penge på vores site og beskytter spillerne som en del af vores politik for ansvarligt spil.

Hvilken formuekildedokumentation skal jeg sende?

Vi beder dig altid kun om dokumentation, som specifikt angår din spilaktivitet. Vi godtager følgende:

  • Lønsedler – højst tre måneder gamle
  • Et underskrevet brev på firmabrevpapir fra din arbejdsgiver, der bekræfter løn, ansættelsens startdato og stillingsbetegnelse
  • Et kontoudtog, der viser dine sidste tre lønudbetalinger
  • Investeringsopgørelser
  • En kopi af dine konti, hvis du er selvstændig, som viser din indkomst og oplysninger
  • Et brev fra en advokat, der håndterer salg af ejendom eller virksomhed
  • Andre klare beviser på dine gevinster fra poker, spil eller lotteri
Hvad er din finansieringskilde?

Denne kontrol omhandler din umiddelbare finansieringskilde – eksempelvis indbetalingsmetoden, du brugte til at indsætte penge på din konto hos os.

Hvorfor er finansieringskilden vigtig?

Som en del af vores licensmæssige og juridiske forpligtelser er vi forpligtet til at indhente særlige oplysninger fra vores spillere for at kunne udføre vores interne sikkerhedstjek.

Uanset hvor du befinder dig, skal vi i alle tilfælde forsikre os om følgende:

  • Den rette person bruger kontoen.
  • Vi beskytter vores spillere mod svindel eller at blive forbundet med ulovlige aktiviteter.
  • Vores spillere kan spille hos os på en måde, der ikke skader deres personlige eller økonomiske trivsel.
  • Vi handler i overensstemmelse med love og regler i de områder, hvor vi driver virksomhed.
Hvilken dokumentation skal jeg sende som bekræftelse på min finansieringskilde?
  • Betalingskort
  • E-wallet-konto
  • Forudbetalt voucher
  • Bankoverførsel
  • Spilleroverførsler. Denne slags overførsler mellem spillere er ikke tilgængelig under alle licenser.

Hvad sker der, hvis jeg ikke sender dokumenterne?

Hvis vi ikke kan kontakte dig, eller du ikke kan sende os den nødvendige dokumentation, kan vi være nødt til at begrænse din konto, indtil vi modtager den nødvendige information.

Bliver mine dokumenter og oplysninger sikkert opbevaret?

Vi tager alle forholdsregler for at beskytte vores spilleres identitet og alle øvrige oplysninger, som vi indhenter.

Vi har interne restriktioner for at beskytte dine oplysninger.

Ingen har adgang til disse oplysninger ud over spilleren eller som beskrevet i vores fortrolighedspolitik, som du kan finde på vores hjemmeside.

Alle vores ansatte skal overholde fortrolighedspolitikken, så vores spilleres oplysninger behandles i strengeste fortrolighed. Denne forpligtelse fortsætter, selv efter at en ansat har forladt vores virksomhed. Vi investerer i den nyeste teknologi inden for sikkerhedsarkitektur for at beskytte de data, som vi opbevarer.

Var denne artikel nyttig?


Kan du ikke finde det, du leder efter?