Alle vores spillere skal bekræfte deres alder, identitet og adresse ved at sende os dokumentation. Det skyldes vores licensmæssige og juridiske forpligtelser.
Denne bekræftelsesproces kaldes for "Know Your Customer" (KYC). Det kan ske når som helst, ikke kun når du opretter din konto eller indbetaler første gang.
KYC-bekræftelsen hjælper os med at beskytte vores spillere og skabe et sikkert sted at være. Vi skal sørge for, at:
Sårbare spillere såsom mindreårige ikke har adgang til vores tjenester.
Hver enkelt spiller har én konto.
Vi reducerer risikoen for svindel eller spillere med flere konti.
En ægte person med en aktiv e-mailadresse oprettede kontoen.
Vi kan kontakte vores spillere, hvis det er nødvendigt.
Ligesom man på et rigtigt casino ville bede dig om at bekræfte din identitet, skal vi også sikre os, at vores spillere er dem, de udgiver sig for at være.
Vi bruger elektronisk kontrol til at bekræfte spillernes identitet og alder, men vi kan ikke bekræfte alle vores spillere elektronisk. I nogle tilfælde er det nødvendigt, at vi ser din dokumentation med henblik på KYC.
Vi godtager muligvis forskellig dokumentation afhængigt af det land eller den licens, hvor du er registreret.
Vi godtager følgende:
Hvis du ikke kan sende nogen af ovenstående, godtager vi også:
Send os en af følgende:
Har du ikke nogen af disse dokumenter, skal du sende os et dokument fra listen herunder:
Det er vigtigt for os at beskytte dine data. Vi følger reglerne i PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard).
Inden du sender din dokumentation, skal du sikre følgende:
Ved ID skal vi kunne se følgende:
Ved bevis på adresse skal vi kunne se:
Ansigterne på billederne er slørede af hensyn til databeskyttelse. Billederne er blot eksempler. Sørg for, at dit ansigt tydeligt kan ses på dine kopier.
Ansigterne på billederne er slørede af hensyn til databeskyttelse. Billederne er blot eksempler. Sørg for, at dit ansigt tydeligt kan ses på dine kopier.
Ansigterne på billederne er slørede af hensyn til databeskyttelse. Billederne er blot eksempler. Sørg for, at dit ansigt tydeligt kan ses på dine kopier.
Afhængigt af land eller licens godtager vi muligvis ikke visse dokumenter.
Bevis på identitet (ID)
Vi godtager ikke følgende:
Bevis på adresse
Vi godtager ikke følgende:
Du kan sende din dokumentation i følgende formater:
Baseret på din aktivitet kan vi være nødt til at bede om yderligere dokumentation. Det kan være for at overholde lovmæssige krav eller til yderligere bekræftelse. Det er med til at sikre, at du trygt kan bruge vores site.
Ikke alle spillere skal sende yderligere dokumentation, men hvis du skal, beder vi dig om den nødvendige dokumentation. I nogle tilfælde kan det påvirke din mulighed for at spille.
Sørg for, at den e-mailadresse, du har registreret, er korrekt, så vi hurtigt kan kontakte dig.
Formuekilden beskriver, hvordan en spiller eller dennes familie har erhvervet sin samlede formue.
For eksempel bliver vi nødt til at se på de aktiviteter, der frembringer eller bidrager til spillerens økonomiske akkumulering og andre aktiver.
Eksempler på formuekilder:
Kontrollen hjælper os med at forhindre hvidvask af penge på vores site og beskytter spillerne som en del af vores politik for ansvarligt spil.
Vi beder dig altid kun om dokumentation, som specifikt angår din spilaktivitet. Vi godtager følgende:
Denne kontrol omhandler din umiddelbare finansieringskilde – eksempelvis indbetalingsmetoden, du brugte til at indsætte penge på din konto hos os.
Som en del af vores licensmæssige og juridiske forpligtelser er vi forpligtet til at indhente særlige oplysninger fra vores spillere for at kunne udføre vores interne sikkerhedstjek.
Uanset hvor du befinder dig, skal vi i alle tilfælde forsikre os om følgende:
Hvis vi ikke kan kontakte dig, eller du ikke kan sende os den nødvendige dokumentation, kan vi være nødt til at begrænse din konto, indtil vi modtager den nødvendige information.
Vi tager alle forholdsregler for at beskytte vores spilleres identitet og alle øvrige oplysninger, som vi indhenter.
Vi har interne restriktioner for at beskytte dine oplysninger.
Ingen har adgang til disse oplysninger ud over spilleren eller som beskrevet i vores fortrolighedspolitik, som du kan finde på vores hjemmeside.
Alle vores ansatte skal overholde fortrolighedspolitikken, så vores spilleres oplysninger behandles i strengeste fortrolighed. Denne forpligtelse fortsætter, selv efter at en ansat har forladt vores virksomhed. Vi investerer i den nyeste teknologi inden for sikkerhedsarkitektur for at beskytte de data, som vi opbevarer.