Genstart vores software på samme enhed, som du brugte, da spillet sad fast. På den måde gendannes det afbrudte spin, og dit spil færdiggøres.
Følg vejledningen herunder, afhængigt af hvilken platform du bruger:
Ryd din browsers cache, hvis du tilgår vores spil på vores hjemmeside eller i iOS-appen. Så kan de igen åbnes uden problemer.
Du kan se fejlfindingstrin på følgende links:
Når det er gjort, skal du genstarte vores software på samme enhed, som du spillede på, da spillet sad fast.
Hvis problemet med dit spil fortsætter, skal du kontakte os med følgende oplysninger:
Nogle spillemaskiner har automatisk færdiggørelse. Det betyder, at vores software gør det for dig.
Systemet færdiggør automatisk et spin, 24 timer efter at spillet sidder fast:
Du får pengene indsat på din konto, hvis softwaren rammer nogen kombinationer med gevinst.
Hvis dit spil stadig sidder fast efter 24 timer, kan vi kontakte udvikleren for at løse dit problem.
Tjek din spilhistorik for at se, om din saldo har ændret sig. Du kan se mere i denne artikel.
Når vores udvikler bekræfter en gevinst, indsættes dine gevinster på din konto.
Hvis du er en spiller i Italien, skal du kontakte os med spiloplysningerne. Vi fjerner spillet og returnerer de fastlåste midler til din konto.
Vi giver ikke refusion for afbrudte spil i henhold til vores firmapolitik.
Hvis vores udviklere bekræfter, at dit spil gav gevinst, indsætter vi den på din konto.