pokercasinosports
pokercasinosports

Fejlmeddelelse: "Du er allerede logget ind fra en anden computer...."

Du kan kun logge ind på din konto på én enhed ad gangen. Hvis du forsøger at logge ind på en anden enhed, får du denne besked: "Du er allerede logget ind fra en anden computer ...". Det samme gælder, hvis du logger ind på forskellige platforme. Vores tre platforme er appen, hjemmesiden og computersoftwaren.

Hvad er årsagen til dette problem?

Det er sandsynligvis en afbrydelse af sessionen mellem vores software og serveren.

  • Det sker ofte for spillere, som forbliver logget ind på deres konti og bliver afbrudt ved servergenstart.
  • Det kan ske, når vores software lukker ned, før du er færdig med at logge ud.

Hvordan løser jeg problemet?

I vores app eller på hjemmesiden skal du logge ud, når du er færdig med at spille:

Mobilapp (Android eller iOS)

  • Tryk på "Konto" → "Log ud"

Hjemmeside

  • Tryk på dit brugernavn eller dit profilikon i øverste højre hjørne efterfulgt af "Log ud"

Computersoftware (Windows eller Mac)

I vores computersoftware er det ikke længere muligt at logge ud. Når du lukker softwaren, bliver du automatisk logget ud.

Kontakt os, hvis du stadig har problemer med at få adgang til din konto.

Var denne artikel nyttig?


Kan du ikke finde det, du leder efter?