pokercasinosports
pokercasinosports

Min konto er lukket eller spærret, og jeg kan ikke få adgang til den

Når du forsøger at logge på eller indbetale og spille, får du måske en fejlmeddelelse om, at din konto er lukket eller spærret. Vi eller vores automatiske systemer har brug for noget fra dig, før du kan spille sikkert.

Hvorfor er min konto spærret?

Mulige årsager:

  • Vi har bedt om dokumenter fra dig, men har endnu ikke modtaget dem. På denne side kan du se mere om, hvorfor vi beder om dokumenter, og hvordan du indsender dem.
  • Du bekræftede ikke din konto i tide.
  • Vi har opdaget, at du har oprettet mere end én konto.
  • Du har tidligere bedt om at få din konto lukket.
  • Vi lukkede eller spærrede den i overensstemmelse med lovmæssige krav.
  • Vi har spærret kontoen af sikkerhedsmæssige årsager.
  • Vi skal bede om flere dokumenter fra dig for at kunne bekræfte dine midler eller overholde lovgivningen om bekæmpelse af hvidvask af penge.

Hvordan får jeg igen adgang til min konto?

Når vi lukker eller spærrer en konto, fortæller vi spilleren årsagen. Gå ind på din registrerede e-mailadresse for at finde en meddelelse med information om, hvad vi skal bruge fra dig. Hvis du ikke har adgang til din registrerede e-mailadresse, kan du kontakte os ved hjælp af knappen "Kontakt os" nederst på siden.

Hvad hvis jeg har mere end én konto?

Hver spiller må ikke have mere end én konto pr. licens. Det er i overensstemmelse med vores regler om ekstra konti. Se vores generelle vilkår for at få mere at vide. Hvis du har opdaget, at du har mere end én konto, skal du kontakte os og give os besked.

Var denne artikel nyttig?


Kan du ikke finde det, du leder efter?