pokercasinosports
pokercasinosports

Min konto er lukket eller begrænset, og jeg har ikke adgang til den

Når du forsøger at logge på eller indbetale og spille, får du måske en fejlmeddelelse om, at din konto er lukket eller begrænset. Vi eller et af vores automatiske systemer har brug for noget fra dig, før du kan spille sikkert.

Hvorfor er min konto begrænset?

Mulige årsager:

  • Vi har bedt om dokumentation fra dig, men har endnu ikke modtaget den. På denne side kan du se mere om, hvorfor vi beder om dokumenter, og hvordan du sender dem.
  • Du bekræftede ikke din konto i tide.
  • Vi har opdaget, at du har oprettet mere end én konto.
  • Du har tidligere bedt om at få din konto lukket.
  • Vi har lukket den i overensstemmelse med lovmæssige krav.
  • Vi har spærret kontoen af sikkerhedsmæssige årsager.
  • Vi skal bede om mere dokumentation fra dig for at kunne bekræfte dine midler eller i forbindelse med lovgivningen om bekæmpelse af hvidvask af penge.

Hvordan får jeg igen adgang til min konto?

Når vi lukker eller begrænser en konto, fortæller vi altid hvorfor. Gå ind på din registrerede e-mailadresse for at finde en meddelelse med information om, hvad vi skal bruge fra dig. Derefter kan du kontakte os ved at vælge knappen "Kontakt os" herunder.

Hvad hvis jeg har mere end én konto?

Hver spiller må ikke have mere end én konto pr. licens. Det er i overensstemmelse med vores regler om ekstra konti. Se mere i vores generelle vilkår. Hvis du har opdaget, at du har mere end én konto, skal du kontakte os og give os besked.

Var denne artikel nyttig?


Kan du ikke finde det, du leder efter?